Πέμπτη, Αυγούστου 09, 2007

Ποιοι και πώς σχεδιάζουν το μέλλον των παιδιών μας

Διαβάζω και τις τελευταίες αποκαλύψεις του Αντίβαρου, του Greek Alert και φίλων του Διαδικτύου, και ανατριχιάζω, σκοτεινιάζει ο νους μου από την απελπισία· σε τί γενιτσάρους, σε τί ύαινες και ξένα συμφέροντα, έχουμε παραδώσει τα ίδια μας τα παιδιά, το αίμα μας, το νέο αίμα αυτού του τόπου;

Συγκεντρώνω μερικά από τα στοιχεία. Ποιοί, λοιπόν, νομίζετε ότι έχουν αναλάβει να πλάσουν τις ψυχές και τα σώματα των παιδιών μας; Η Ελληνική οικογένεια και ο Έλληνας δάσκαλος; Η Ελληνική κοινότητα, η κοινωνία μας, οι Έλληνες γονείς, εκπαιδευτικοί και επιστήμονες; ΟΧΙ. Αντιθέτως:

Μέχρι τώρα έχουμε μάθει ότι την μόρφωση των παιδιών μας καθορίζουν (αποφασίζουν και διατάσσουν, εννοώ· μάς γράφουν τα βιβλία των παιδιών μας, καθορίζουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα και τις εκπαιδευτικές εκδηλώσεις των σχολείων, τα επιδοτούμενα προγράμματα και τα εκπαιδευτικά και επιστημονικά σεμινάρια, μέχρι και τις έδρες των Ελληνικών πανεπιστημίων) οι εξής διεθνείς φορείς εξουσίας, στους οποίους είναι υποταγμένο το ραγιάδικο ελλαδικό κρατίδιο:

- State Department («Track Two: Beyond Traditional Diplomacy»), διεθνείς λέσχες, επιτροπές Τούρκων και Ελλήνων επιχειρηματιών κ.ά.

- CDRSEE («Joint History Project») [I] [II] [III] [IV] [V] [VI]

- Task Force for International Cooperation on Holocaust Education, Remembrance and Research [pdf]
Βλ. επίσης, στο in.gr, 1 Απρ. 2006 [πρωταπριλιάτικο αλλά -φευ!- αληθινό] «Την πολιτική του υπουργείου Παιδείας για τη διαπολιτισμικότητα παρουσίασε [σ.σ. στην... Ουάσιγκτον!] η Μ. Γιαννάκου»
Ότι δεν είμαστε και τόσο ανεξάρτητο κράτος το υποπτευόμασταν. Ότι θα παρουσιαζόταν η πολιτική του Υπουργείου Παιδείας για την Δυτική Θράκη, τους λαθρομετανάστες και το εβραϊκό ολοκαύτωμα στην... Ουάσιγκτον, ομολογώ ότι δεν το είχα φανταστεί.
Επίσης: Σχολικά βιβλία και Εβραϊκό Μουσείο
Επίσης: Κωνσταντίνος Ρωμανός, αν. καθηγητής Φιλοσοφίας πανεπιστημίου Αιγαίου, «Ολοκαύτωμα και διαπολιτισμική αγωγή στα ελληνικά σχολεία»
Και τέλος: Φιλοπατρία, «Ποιός... αντισημιτισμός στην Ελλάδα;!»

- Συμφωνία Ελλάδος-Τουρκίας
(τα Ελληνικά σχολικά βιβλία υπό την κρίσιν των Τούρκων! ΦΕΚ, Αρ. Φυλλου 142/27 Ιουνίου 2001)
[Σχόλιο Αδώνιδος Γεωργιάδου] [Φωτοτυπία του ΦΕΚ 142]

(Επίσης βλέπε:
Έρευνα για την έκτασι και το βάθος της διαπλοκής. [Ρεσάλτο] [2] [3]
Τα πάντα για το βιβλίο Ιστορίας στο Αντίβαρο )

Ερωτώ:

- Αυτό λέγεται ανεξάρτητη, ελεύθερη και αντικειμενική ιστορική έρευνα;

- Αυτό λέγεται καν γνωριμία με την παράδοση, επί του προκειμένου, της ελληνοεβραϊκής κοινότητος, και των άλλων εθνών και πολιτισμών;

(Θα έλεγα, γιατί όχι, μια επίσκεψη και στο εβραϊκό μουσείο καλή είναι - αλλά μέχρι εκεί. (Δεν συμμερίζομαι εγώ την αντιεβραϊκή συνωμοσιολογία, άλλο όμως οι εβραίοι, άλλο η διεθνής εξουσία των διαφόρων neocons κ.ά. λόμπυ, και άλλο η καπηλεία των εβραίων από τους εγχωρίους «προοδευτικούς» «αντιρατσιστές», οι οποίοι έχουν δικούς τους ιδιοτελείς σκοπούς.) Αμφιβάλλω βεβαίως αν τα σχολεία πηγαίνουν στην Ακρόπολι, στο Εθνικό Ιστορικό Μουσείο (Παλαιά Βουλή), στο Πολεμικό Μουσείο, στο Μουσείο Μακεδονικό Αγώνος (Θεσσαλονίκη) (και, φεύγοντας, να μοιραστούν στα παιδιά και τα «Μυστικά του Βάλτου», αφού προηγουμένως θα έχουν παίξει με τις βάρκες, τις πλάβες, μες στις καλύβες, στην λίμνη των Γιαννιτσών (έχει αποξηρανθεί, αλλά θα φτιάξουμε μια μικρή, τεχνητή, με αναπαραστάσεις των καλύβων των Μακεδονομάχων)), στο Μουσείο Μπενάκη, στο Βυζαντινό Μουσείο (θα δίνεται στα παιδιά το «Για την Πατρίδα» και ο «Βασίλειος ο Βουλγαροκτόνος», είπαμε; είπαμε), στο Νομισματικό Μουσείο κ.ά. Φυσικά, πρέπει να υπάρχουν και άνθρωποι με όρεξη να δείξουν στα παιδιά την Ιστορία και την παράδοσή μας - και Εβραίοι μεν που να αγαπούν την πατρίδα τους υπάρχουν, Έλληνες δε όχι (πλην ιδιωτών - το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού π.χ., το οποίο παρέλειψα προηγουμένως, έχει κάνει πολύ αξιόλογες προσπάθειες). Μίλησα και για αναπαραστάσεις μαχών; (Στο εξωτερικό είναι χόμπυ πολύ ανεπτυγμένο, με τρομερά αφοσιωμένους και φανατικούς οπαδούς.) Με συμμετοχή των σχολείων, εννοείται. Θα μαθαίνουμε την αρχαία μας ιστορία, ετοιμάζοντας τις ασπίδες και τις περικεφαλαίες μας! Ωραίο, δεν βρίσκετε; (Υπάρχουν σύλλογοι, αρχαιολατρών βασικώς, που τό κάνουν, με μεγάλη επιμέλεια , αλλά και σύλλογοι στο εξωτερικό, από ξένους.) Και άλλες ιδέες. Εν είδει παιχνιδιού ρόλων-προσομοίωσης (RPG-simulation), ομάδες παιδιών «Αθηναίων» και «Σπαρτιατών» που η κάθε μια θα ετοιμάζει εργασίες για την κάθε πολιτεία και θα αντιπαρατίθενται δημιουργικώς οι μεν με τους δε! Ξέρετε ότι οι Εβραίοι το κάνουν -εύγε τους- για την σύγκρουσι ελληνιζόντων και παραδοσιακών; (Simulation game for Chanukah))
[Κλείνει η παρένθεσις, πηγαίντε πίσω, παρακαλώ, να δείτε πού είχε ανοίξει.]

- Αυτό λέγεται γνωριμία με την Ιστορία και την παράδοσί μας;

Όχι, δεν είναι τίποτε από αυτά (ούτε καν γνωριμία με την ελληνοεβραϊκή κοινότητα).
Ένα πράγμα είναι: ξενοκρατία- μισελληνισμός- υποτέλεια.

(Α ναι, ξέχασα να πω ότι στα παιδιά του Γυμνασίου θα μοιράζονται και τα βιβλία του Ίωνα Δραγούμη και του Περικλή Γιαννόπουλου! Αλήθεια, υπάρχει το όνομα Ίων Δραγούμης στα Ελληνικά σχολικά βιβλία; Ξέρετε ότι, εδώ και χρόνια, δεν υπάρχει κείμενο του Ίωνα Δραγούμη σε σχολικό βιβλίο; Ούτε για δείγμα; Θαμμένα και άγνωστα στην Ελλάδα το «Μαρτύρων και ήρώων αίμα», το «Όσοι ζωντανοί», τα βιβλία της πιο αγνής μορφής της νεώτερης πολιτικής Ιστορίας. Χρόνια τώρα φώναζαν γι' αυτό όσοι επιμένουν να θυμούνται τον Ίωνα Δραγούμη, αλλά, σήμερα, βεβαίως, αυτό που λέγω κατήντησε ανέκδοτο· διότι σήμερα, όχι μόνον έχουν εξαφανίσει τον Δραγούμη, αλλά διδάσκουν στα σχολικά βιβλία κείμενα του... Σημίτη, του Ν. Δήμου, της Κουλούρη (του Λαμπρακιστάν και του CDRSEE) και του Γκαζμέντ Καπλάνι.
Τίποτε από Πηνελόπη Δέλτα έχει μείνει άραγε στα σχολικά βιβλία; Ποιος ξέρει.)

...

Εκεί μέσα εκατοικούσες
Πικραμένη, εντροπαλή,
Κι ένα στόμα ακαρτερούσες,
Έλα πάλι, να σου πη.

'Αργειε νάλθη εκείνη η μέρα,
Και ήταν όλα σιωπηλά,
Γιατί τάσκιαζε η φοβέρα
Και τα πλάκωνε η σκλαβιά.

Δυστυχής! Παρηγορία
Μόνη σου έμενε να λες
Περασμένα μεγαλεία
Και διηγώντας τα να κλαις.

Και ακαρτέρει, και ακαρτέρει
Φιλελεύθερη λαλιά,
Ένα εκτύπαε τ' άλλο χέρι
Από την απελπισιά,

Κι έλεες: πότε, α! πότε βγάνω
Το κεφάλι από τς ερμιές;
Κι αποκρίνοντο από πάνω
Κλάψες, άλυσες, φωνές.

Τότε εσήκωνες το βλέμμα
Μες στα κλάιματα θολό,
Και εις το ρούχο σου έσταζ' αίμα,
Πλήθος αίμα Ελληνικό.

...

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος15/8/07 12:21 π.μ.

    Εδώ στο γραικυλιστάν κυβερνά το... Κεντρικό Ισραηλιτικό Συνβούλιο! Αποφασίζομεν και διατάζομεν! Ξήλωμα τα σταυρουδάκια των οδηγών από τα λεωφορεία! Ξήλωμα το κάψιμο του Ιούδα, τά έθιμά μας! Με διαταγή των βρωμοφασιστών του ΚΙΣ! Και δίπλωμα της μέσης των γραικύλων! Ούτε οι πασάδες επί τουρκοκρατίας, ούτε οι ναζήδες επί κατοχής τέτοια τυραννία επί των Ελλήνων! Κράτος εν κράτει! Ουστ, Ιούδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή